首頁 >網誌 > 【一文拆解5大飲水迷思】

【一文拆解5大飲水迷思】

2020/12/21

image.png

 

人每日飲得最多嘅就係水,不過日常生活接觸到嘅水,係咪真係咁有益?而家就嚟拆解水嘅迷思!

1)飲水機

飲水機雖然好方便,但原來唔少飲水機只係會將水煲到81.5度左右,同沸點100度有距離,有機會未殺死所有水中細菌同微生物,所以飲用前要注意!

2)自來水

香港嘅食水經過多重沉澱、過濾及消毒過程,喺濾水廠輸出嘅時候係符合世衞嘅《飲用水水質準則》,可以直接飲用。但係由濾水廠輸出後,食水會經過許多儲水池、水管等,好大機會受重金屬同細菌污染,所以絕對唔好就咁飲用呀~

3)翻滾水

水入面含有硝酸鹽同亞硝酸鹽,一旦翻煲會令濃度提高,就算含量仍然喺安全範圍以內,長期飲用都係會容易引起腸胃不適㗎!

4)氣泡水

好多人都鍾意飲氣泡水,其實氣泡水加咗二氧化碳或碳酸,所以呈微酸性,亦無卡路里,成份或純水幾乎一樣。但口感就同汽水一樣,所以對於腸胃本身唔好嘅人容易引胃氣脹,而且碳酸亦會影響牙的法瑯質,少飲為妙。

5)樽裝水

好多人都會因為方便飲樽裝水,包括蒸餾水同礦泉水。前者係完全無雜質嘅純水,雖然飲用冇問題但就會失卻水入面本身嘅有用礦物質;而後者就會人工添加礦物質如鎂、鉀同鐵等等,如果腎功能麻麻嘅人飲太多就未必可以完全排走多餘礦物質

所以,平時以為可以安心飲用嘅水,其實好多都唔係想像中咁安全想飲到真正健康無害嘅水,你可以選擇一個可靠嘅濾水器,想了解更多就到:https://bhmagic.com.hk/zh-tw/product/ukss/